Informacja o rekrutacji do Bursy na rok szkolny 2022/2023
ZASADY REKRUTACJI DO BURY SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO W SIERADZU W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
- Uczniowie i słuchacze przyjmowani są do bursy po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego.
- Uczniowie słuchacze chcący kontynuować pobyt w bursie, którzy podlegali procesowi rekrutacji w roku poprzednim składają odpowiednio deklarację o kontynuowaniu pobytu w bursie w terminie 7 dni poprzedzających termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2022/2023.
- Postępowanie rekrutacyjne prowadzone będzie na wniosek kandydata.
- Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora Zespołu.
- Na rok szkolny 2022/2023 bursa ogłasza nabór na 60 miejsc.
TERMINY ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ
TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
do Bursy Samorządu Województwa Łódzkiego w Sieradzu wchodzącej w skład Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Sieradzu
na rok szkolny 2022/2023
I ETAP POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO:
- od dnia 20 czerwca 2022 r. do dnia 29 lipca 2022 r. do godz. 15.00 składanie wniosków o przyjęcie do Bursy na rok szkolny 2022/2023 wraz z dokumentami
- do dnia 4 sierpnia 2022 r. prowadzona będzie weryfikacja wniosków i dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną
- dnia 5 sierpnia 2022 r. o godz. 12.00 odbędzie się podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Bursy
- od dnia 5 sierpnia 2022 r. do dnia 18 sierpnia 2022 r. do godz. 15.00 trwać będzie uzupełnianie wniosków o przyjęcie do Bursy tj.: przedłożenie zaświadczenia o przyjęciu do szkoły
- dnia 19 sierpnia 2022 r. o godz. 12.00 – ogłoszenie wyników rekrutacji. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do Bursy.
II ETAP – POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE:
- od dnia 19 sierpnia 2022 r. do dnia 25 sierpnia 2022 r. do godz. 15.00 składanie wniosków o przyjęcie do Bursy na rok szkolny 2022/2023 wraz z dokumentami
- dnia 26 sierpnia 2022 r. prowadzona będzie weryfikacja wniosków i dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną
- dnia 29 sierpnia 2022 r. o godz. 12.00 odbędzie się podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Bursy
- od dnia 27 sierpnia 2022 r. do dnia 30 sierpnia 2022 r. do godz. 11.00 trwać będzie uzupełnianie wniosków o przyjęcie do Bursy tj.: przedłożenie zaświadczenia o przyjęciu do szkoły
- 31 sierpnia 2022 r. o godz. 12.00 – ogłoszenie wyników rekrutacji. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do Bursy.
Wyniki postępowania rekrutacyjnego zostaną podane do publicznej wiadomości w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych na tablicy ogłoszeń bursy.
DOKUMENTY KANDYDATA
- Wniosek o przyjęcie do bursy składa do dyrektora Zespołu kandydat w sekretariacie bursy lub szkoły w godz. 8.00 – 16.00, pocztą na adres bursy ul. 3 Maja nr 7, 98-200 Sieradz z dopiskiem Bursa Samorządu Województwa Łódzkiego w Sieradzu.
- Wzór wniosku do pobrania w sekretariacie bursy lub ze strony internetowej www.bursa.sieradz.pl zakładka PLIKI DO POBRANIA
- Do wniosku dołącza się: dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów,
- Dokumenty, potwierdzające spełnienie kryterium rekrutacyjnego winny być złożone w oryginale, a w przypadku kopii w formie poświadczonego urzędowo lub notarialnie odpisu lub wyciągu z dokumentu, zgodnie z art. 76 a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego.
DODATKOWE USTALENIA
- O przyjęciu ucznia, słuchacza w trakcie roku szkolnego decyduje dyrektor.
- Kandydat może być przyjęty do bursy także w trakcie roku szkolnego (w przypadku wolnych miejsc).